مهندسی برق قدرت - الکترونیک

Power Electrical Engineering

هدف از انتشار مطالب دسترسی بیشتر و کامل تر به مباحث علمی، جهت رفاه حال دانشجویان عزیز می باشد. دوستان گرامی هر گونه نظر، انتقاد، پیشنهاد را از طریق لینک نظرات با من در میان بگذارید.

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ

۰

چکیده: این مقاله، تجزیه و تحلیل قیاسی از کارایی سه روش برآورد کارآمد وقتی که برای ارزیابی احتمالاتی از پایداری اختلال کوچک مربوط به سیستم های قدرت نامشخص. حضوری از ناپایداری در شرایط عملکرد و نتایج پارامترهای سیستم بوسیله ی تغییرات در میرایی از حالت های بحرانی، ارزیابی احتمالاتی را از پایداری سیستم ضروری می سازد. روش مونت کارلو (MC)(Monte Carlo) سنتی، معمولا در چنین شرایطی بکار برده می شودکه خیلی محاسبات سختی می شود، برای سیستم های قدرت خیلی بزرگ، با پارامترهای نامشخص بیشمار. بدین منظور در این مقاله سه تکنیک برآورد کارآمد متفاوت مقایسه شده اند- روش های برآورد نقطه، یک رویکرد مبتنی بر(Cumulant) ترکیب کردن تحلیلی، و روش مرتب سازی احتمالاتی- تا شدنی بودن آنها را برای استفاده در جهت تجزیه و تحلیل پایداری اختلال کوچک احتمالاتی مربوط به سیستم های قدرت نامشخص، ارزیابی کند. همه ی تکنیک ها با یکدیگر و با یک روش MC سنتی عددی، مقایسه شده اند، و عملکردشان روی یک سیستم قدرت شبکه شده چند ناحیه ای نشان داده شده است.

دانلود در ادامه مطلب....


صاحب امتیاز: امیر فهیمی

دانلود  اصل  مقاله

Probabilistic Small-Disturbance Stability Assessment of Uncertain Power Systems Using Efficient
Estimation Methods

دانلود ترجمه مقاله

نوع فایل: pdf

دانلود ترجمه مقاله با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی