مهندسی برق قدرت - الکترونیک

Power Electrical Engineering

هدف از انتشار مطالب دسترسی بیشتر و کامل تر به مباحث علمی، جهت رفاه حال دانشجویان عزیز می باشد. دوستان گرامی هر گونه نظر، انتقاد، پیشنهاد را از طریق لینک نظرات با من در میان بگذارید.

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

۰

نرم افزار plc

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

PLC کنترل کننده ای نرم افزاری است که ورودی ها را دریافت می کند و آن ها را طبق برنامه ای که در حافظه اش ذخیره شده، پردازش می نماید و سپس نتیجه عملیات را از قسمت خروجی به صورت فرمان هایی به گیرنده و اجراکننده های فرمان،ارسال می کند. وظیفه PLC در گذشته بر عهده مدارهای فرمان رله ای بود که استفاده از آن ها امروزه در محیط های صنعتی منسوخ گردیده است. مشکل اساسی این مدارها در این است که با افزایش تعداد رله ها حجم و وزن مدار فرمان بسیار بزرگ می شود و در نتیجه افزایش قیمت فرایند را به دنبال خواهد داشت. برای رفع این اشکال مدارهای فرمان الکترونیکی ساخته شد، ولی با وجود این هنگامی که تغییری در روند یا عملکرد ماشین صورت می گرفت لازم بود تغییرات بسیاری در سخت افزار سیستم کنترل داده شود. با استفاده از PLC تغییر در روند یا عملکرد ماشین به آسانی صورت می پذیرد، زیرا دیگر لازم نیست سیم کشی ها و سخت افزار سیستم کنترل تغییر کند و تنها کافی است که تغییرات را در برنامه ایجاد نمود و به PLC ارسال کرد تا هدف مورد نظر تحقق یابد.

نرم افزار PLC شرکت دلتا را دانلود نمایید

WPL-Soft

منبع: دلتا کاران

نرم افزار PLC لوگو را دانلود نمایید.

نرم افزار LOGO Comfort ورژن ۸٫۰ نسخه ۳۲ بیتی

نرم افزار LOGO Comfort ورژن ۸٫۰ نسخه ۶۴ بیتی

منبع :  http://feut-h.blog.ir و p30download.com
رمز فایل: www.p30download.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
علی غزنوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی